چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای سند PDF به عنوان امضای الکترونیکی شناخته می شود. یاد بگیرید چگونه فایل های PDF را با Adobe Reader امضا کنید. امضا کردن یکی از عملکردهای کلیدی در احراز هویت است. با رشد تجارت آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمده است. در این مقاله ساده ترین و کاربردی ترین روش امضای اسناد PDF را توضیح می دهیم. نرم افزار امضای اسناد PDF با رشد کسب و کارهای آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال ضروری شده است. در واقع هنگام تغییر سبک کار، امضای اسناد PDF باید واقع بینانه انجام شود. گاهی اوقات فراموش می کنیم که سند PDF را قبل از نصب آن امضا کنیم. پیش از این، برای امضای PDF، کاربران باید آن را پرینت می کردند و پس از امضا، نامه را در قالب PDF دوباره تایپ می کردند. ضمناً برخی از شرکت ها متن قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمت های قرارداد را تکمیل و با امضا در پایان هویت خود را تایید کند.امضای اسناد PDF را امضای الکترونیکی می نامند.از امضای الکترونیکی برای امضای قرارداد بین مالکان و مستاجران، اجرای پروژه، قراردادهای محرمانه برای استخدام‌های جدید و رضایت کاربر برای تحقیق استفاده می‌شود..اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی معادل امضای دست نویس است. در واقع این نوع امضا، تصویری از امضای شخص است که بر روی یک سند PDF قرار می گیرد. امضای الکترونیکی امنیت و حفاظت بالایی دارد و هویت امضاکننده را تایید می کند. نحوه امضای اسناد PDF به طور کلی، برنامه های مختلفی برای امضای اسناد PDF وجود دارد. ساده ترین راه برای ویرایش PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این نرم افزار محصول Adobe است و به طور خاص برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. ابتدا، برای درج امضای الکترونیکی در PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نیاز را در برنامه آپلود کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید وارد تنظیمات ادوبی شویم، برای این کار به تب “view” رفته و گزینه “ابزار” را انتخاب کنید، در این مرحله چندین گزینه نمایش داده می شود که می توانید روی تنظیمات آیکون کلیک کنید. مرحله سوم در سمت راست صفحه، در قسمت جعبه ابزار نماد امضا به نام “پر کردن و امضا” است.برای امضای اسناد PDF روی نماد امضا کلیک کنید آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf برای امضای اسناد PDF، به مرحله 4 بروید، پر کردن و امضا کردن، این مرحله صفحه ای با دو گزینه پر کردن و امضا و درخواست امضا را نشان می دهد. .برای امضا و افزودن عنوان شخصی به PDF، روی دکمه «پر کردن و امضا کردن» کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Add Signature کلیک کنید و صفحه امضا را باز کنید. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF معادل امضایی است که توسط یک شخص مجاز امضا شده است. وقتی صفحه امضا نمایش داده شد، پنجره جدیدی باز می شود که سه گزینه Draw، Type و Image را نشان می دهد. اگر امضا را با استفاده از نرم افزار گرافیکی می کشید، تصویر اسکن شده را با فرمت های گرافیکی مانند jpg و png ذخیره کنید. سپس بر روی گزینه Image کلیک کنید تا داخل سند PDF ثبت شود. لطفا توجه داشته باشید که گزینه Image برای انتخاب فایل تصویری امضا طراحی شده است، در حالی که گزینه Type به کاربر اجازه می دهد نام شخصی خود را با فرمت ایتالیک وارد کند. با این ویژگی می توانید سبک امضا را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت دکمه Draw را فشار دهید تا عقربه کشیده شود.در این فرآیند دستگاه صفحه لمسی به شما این امکان را می دهد که با قلم یا خودکار و ماوس دست را بکشید.پس از کشیدن امضا مطمئن شوید که سبک امضا با اصل مطابقت دارد. برای امضا و ذخیره تغییرات روی “اعمال” کلیک کنید.توجه داشته باشید که پس از امضای PDF، Adobe به طور پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند.با این قابلیت کاربر می تواند از امضای پیش فرض هر فایلی برای امضا استفاده کند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف از گزینه DRAW برای امضای اسناد PDF استفاده کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF نمایش داده می شود. برای امضا، ماوس را قرار داده و کلیک کنید. سپس اندازه دست را به دلخواه تغییر دهید. در نهایت پس از امضای مناسب، سند PDF را ذخیره کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader امضای PDF است که اصل درج امضای تایپ شده در اسناد PDF است. Adobe Reader دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است. یکی از ویژگی های محبوب امضای PDF است. اولین مرحله برای وارد کردن امضای تایپ شده برای اسناد PDF است، گزینه “Type my signature” را از منوی کشویی در بالای پنجره امضا انتخاب کنید. سپس نام امضا را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید. بخش “مشاهده امضای شما” پیش نمایشی از امضا را نشان می دهد. گزینه Change Signature Style در مرحله دوم دارای چهار سبک مختلف برای تغییر است. سبک امضا شما می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.بنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شودپس از امضای اسناد PDF آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf، آن را از گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم پس از ذخیره سبک امضا، زمان آن است که دست را در موقعیت صحیح قرار دهید. در این فرآیند می توانید موقعیت و اندازه دست را با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت خود روی دکمه سمت چپ ماوس تغییر دهید. بنابراین از سربرگ «فایل» گزینه «ذخیره» را انتخاب کنید تا سند امضا شده ذخیره شود. ذکر این نکته ضروری است که قابلیت اشتراک گذاری امضاها به روش های مختلف در نرم افزار Adobe تعبیه شده است که در فرمت رزومه امضا برای ارسال نشان داده شده است. منبع: سایت خوی

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …