درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود راه اندازی کرد که برای مشاغل طراحی شده و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز می کند. البته این خوش آمدید، اما شما هنوز اکانت اینستاگرام خود را نمی فروشید. در این صورت خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شما بدون شک عبارت کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و حتما در مورد آن اطلاعات کافی دارید. برای تماس با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل، یا آدرس صفحه به عنوان لینک در بیو، باید صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه مشاهده کرده باشید. با کلیک بر روی آن به نقشه گوگل می روید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، می توانید به ویژگی های جالب و مفیدی دسترسی داشته باشید که به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک می کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا نحوه تغییر پروفایل تجاری خود در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در بخش “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما خواسته است که به یک صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را انجام دهید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دستورالعمل های ویدیویی در مورد نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی دارد: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید، به تنظیمات بروید و در قسمت «تنظیمات تجاری» روی «بازگشت به حساب شخصی» کلیک کنید.Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی دکمه “بازگرداندن تغییر” کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از بازدید کاربران از اینستاگرام شما باید کجا باشند. مشخصات؟ تحلیل و بررسی. آنها از شخص ثالث (که رایگان نیست) استفاده کردند. اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار دقیقی به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند. عملکرد شما را در هفته گذشته در اینستاگرام نشان می دهد: تغییر در فالوورها، تعداد پست ها، برداشت ها، کلیک های وب سایت و کلیک های ایمیل. سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد. . نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2.امکان افزودن دکمه تماس برای حساب‌های دارای نمایه تجاری مفید است، اما می‌توانید دکمه تماس را نیز به نمایه خود اضافه کنید.وقتی شخصی روی دکمه ای کلیک می کند، می توانید برای او ایمیل بفرستید، با شما تماس بگیرد یا نقشه ای برای نشان دادن موقعیت مکانی خود ارائه دهید. شبکه شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که یک شبکه را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزهای اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی است، زیرا اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها لینک قابل استفاده است. پیوند در پروفایل شما است، اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم.یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شماست.با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیستشما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. محتوای خصوصی را تأیید کنید به‌عنوان یک مالک حساب کسب‌وکار، می‌توانید افرادی را که می‌توانند شما را به‌عنوان وابسته با محتوای مارک‌دار در پست‌هایتان برچسب‌گذاری کنند، محدود کنید. این یک ویژگی مفید برای جلوگیری از اشتباه کاربران اینستاگرام با بررسی پروفایل شما است. برای بررسی محتوای تگ شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی جانبی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید. می‌توانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن «نیاز به تأیید» استفاده کنید. همچنین می توانید لیستی از “حساب های تایید شده” ایجاد کنید که بدون اجازه شما محتوا را در حساب شما آپلود می کند.

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …